Ponowne wykorzystanie informacji sektora publicznego
8 grudnia 2021 r. weszła w życie ustawa z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego (Dz.U. 2021 poz. 1641).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego prosimy kierować pod adres:
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Powiatowa Policji w Wodzisławiu Śląskim
ul. Kokoszycka 180B, 44-313 Wodzisław Śląski
e-mail: komendant@wodzislaw.ka.policja.gov.pl
Pliki do pobrania
-
Wzor_wniosku_2022
Data publikacji 14.10.2022 14:56(doc 26 KB)